Foros para vendedores
Iniciar sesión
Iniciar sesión
imgIniciar sesión
imgIniciar sesión
user profile
Seller_IDQlE6b7QDKGm

greve post canada

Bonjour, J'aimerais savoir si Amazon va allez chercher ll'argent des produits dans le compte des client qu'il a ete rembourser pendant la greve de Poste Canada parce qu'on est en train de les livrer présentement et les produits ont deja ete rembourser et poste canada ne veut pas arrêter ou ne peut pas arreter la livraison et mon compte est deja a risque d'être désactiver pour la meme raison? est ce que je vais etre doublement perdant ou je fais quoi?

4 visualizaciones
1 respuesta
Etiquetas:Estado de la cuenta
00
Responder
user profile
Seller_IDQlE6b7QDKGm

greve post canada

Bonjour, J'aimerais savoir si Amazon va allez chercher ll'argent des produits dans le compte des client qu'il a ete rembourser pendant la greve de Poste Canada parce qu'on est en train de les livrer présentement et les produits ont deja ete rembourser et poste canada ne veut pas arrêter ou ne peut pas arreter la livraison et mon compte est deja a risque d'être désactiver pour la meme raison? est ce que je vais etre doublement perdant ou je fais quoi?

Etiquetas:Estado de la cuenta
00
4 visualizaciones
1 respuesta
Responder
0 respuestas
user profile
Nano_Amazon
En respuesta a la publicación de Seller_IDQlE6b7QDKGm

Hello @Seller_IDQlE6b7QDKGm

Thanks for reaching out to Amazon Forums. For assistance with refunds related to the Canada Post strike situation and their impact on your account health, please contact Seller Support directly. They can review your specific case and provide guidance on how to handle these deliveries and refunds.

Additionally, you may find helpful information and seller experiences in our dedicated forum thread about Canada Post strike issues. You can find this in the Forums under "Canada Post Strike Discussion."

Kind regards,

Nano

00
Sigue esta conversación para recibir notificaciones cuando haya nueva actividad
user profile
Seller_IDQlE6b7QDKGm

greve post canada

Bonjour, J'aimerais savoir si Amazon va allez chercher ll'argent des produits dans le compte des client qu'il a ete rembourser pendant la greve de Poste Canada parce qu'on est en train de les livrer présentement et les produits ont deja ete rembourser et poste canada ne veut pas arrêter ou ne peut pas arreter la livraison et mon compte est deja a risque d'être désactiver pour la meme raison? est ce que je vais etre doublement perdant ou je fais quoi?

4 visualizaciones
1 respuesta
Etiquetas:Estado de la cuenta
00
Responder
user profile
Seller_IDQlE6b7QDKGm

greve post canada

Bonjour, J'aimerais savoir si Amazon va allez chercher ll'argent des produits dans le compte des client qu'il a ete rembourser pendant la greve de Poste Canada parce qu'on est en train de les livrer présentement et les produits ont deja ete rembourser et poste canada ne veut pas arrêter ou ne peut pas arreter la livraison et mon compte est deja a risque d'être désactiver pour la meme raison? est ce que je vais etre doublement perdant ou je fais quoi?

Etiquetas:Estado de la cuenta
00
4 visualizaciones
1 respuesta
Responder
user profile

greve post canada

por parte de Seller_IDQlE6b7QDKGm

Bonjour, J'aimerais savoir si Amazon va allez chercher ll'argent des produits dans le compte des client qu'il a ete rembourser pendant la greve de Poste Canada parce qu'on est en train de les livrer présentement et les produits ont deja ete rembourser et poste canada ne veut pas arrêter ou ne peut pas arreter la livraison et mon compte est deja a risque d'être désactiver pour la meme raison? est ce que je vais etre doublement perdant ou je fais quoi?

Etiquetas:Estado de la cuenta
00
4 visualizaciones
1 respuesta
Responder
0 respuestas
0 respuestas
Filtros rápidos
Ordenar por
user profile
Nano_Amazon
En respuesta a la publicación de Seller_IDQlE6b7QDKGm

Hello @Seller_IDQlE6b7QDKGm

Thanks for reaching out to Amazon Forums. For assistance with refunds related to the Canada Post strike situation and their impact on your account health, please contact Seller Support directly. They can review your specific case and provide guidance on how to handle these deliveries and refunds.

Additionally, you may find helpful information and seller experiences in our dedicated forum thread about Canada Post strike issues. You can find this in the Forums under "Canada Post Strike Discussion."

Kind regards,

Nano

00
Sigue esta conversación para recibir notificaciones cuando haya nueva actividad
user profile
Nano_Amazon
En respuesta a la publicación de Seller_IDQlE6b7QDKGm

Hello @Seller_IDQlE6b7QDKGm

Thanks for reaching out to Amazon Forums. For assistance with refunds related to the Canada Post strike situation and their impact on your account health, please contact Seller Support directly. They can review your specific case and provide guidance on how to handle these deliveries and refunds.

Additionally, you may find helpful information and seller experiences in our dedicated forum thread about Canada Post strike issues. You can find this in the Forums under "Canada Post Strike Discussion."

Kind regards,

Nano

00
user profile
Nano_Amazon
En respuesta a la publicación de Seller_IDQlE6b7QDKGm

Hello @Seller_IDQlE6b7QDKGm

Thanks for reaching out to Amazon Forums. For assistance with refunds related to the Canada Post strike situation and their impact on your account health, please contact Seller Support directly. They can review your specific case and provide guidance on how to handle these deliveries and refunds.

Additionally, you may find helpful information and seller experiences in our dedicated forum thread about Canada Post strike issues. You can find this in the Forums under "Canada Post Strike Discussion."

Kind regards,

Nano

00
Responder
Sigue esta conversación para recibir notificaciones cuando haya nueva actividad