Foros para vendedores
Iniciar sesión
Iniciar sesión
imgIniciar sesión
imgIniciar sesión
user profile
Seller_hvvNUJjgodXWj

A+ Content Error Message

When I try and SUBMIT or SAVE AS DRAFT A+ Content on my AMZ Canada Account I get the below error.

Failed to save content Requested from: [/aplus/api/SaveContent]. Recieved status: [400] with message: [Invalid contentLocale=en_CA].

Does anyone know why this is happening?

img
247 visualizaciones
1 respuesta
Etiquetas:Contenido A+
10
Responder
user profile
Seller_hvvNUJjgodXWj

A+ Content Error Message

When I try and SUBMIT or SAVE AS DRAFT A+ Content on my AMZ Canada Account I get the below error.

Failed to save content Requested from: [/aplus/api/SaveContent]. Recieved status: [400] with message: [Invalid contentLocale=en_CA].

Does anyone know why this is happening?

img
Etiquetas:Contenido A+
10
247 visualizaciones
1 respuesta
Responder
0 respuestas
user profile
Blake_Amazon
En respuesta a la publicación de Seller_hvvNUJjgodXWj

Hey @Seller_hvvNUJjgodXWj, the error message sounds like the module isn't available in Canada, but please go ahead and reach out to Seller Support on this!

-Blake

10
Sigue esta conversación para recibir notificaciones cuando haya nueva actividad
user profile
Seller_hvvNUJjgodXWj

A+ Content Error Message

When I try and SUBMIT or SAVE AS DRAFT A+ Content on my AMZ Canada Account I get the below error.

Failed to save content Requested from: [/aplus/api/SaveContent]. Recieved status: [400] with message: [Invalid contentLocale=en_CA].

Does anyone know why this is happening?

img
247 visualizaciones
1 respuesta
Etiquetas:Contenido A+
10
Responder
user profile
Seller_hvvNUJjgodXWj

A+ Content Error Message

When I try and SUBMIT or SAVE AS DRAFT A+ Content on my AMZ Canada Account I get the below error.

Failed to save content Requested from: [/aplus/api/SaveContent]. Recieved status: [400] with message: [Invalid contentLocale=en_CA].

Does anyone know why this is happening?

img
Etiquetas:Contenido A+
10
247 visualizaciones
1 respuesta
Responder
user profile

A+ Content Error Message

por parte de Seller_hvvNUJjgodXWj

When I try and SUBMIT or SAVE AS DRAFT A+ Content on my AMZ Canada Account I get the below error.

Failed to save content Requested from: [/aplus/api/SaveContent]. Recieved status: [400] with message: [Invalid contentLocale=en_CA].

Does anyone know why this is happening?

img
Etiquetas:Contenido A+
10
247 visualizaciones
1 respuesta
Responder
0 respuestas
0 respuestas
Filtros rápidos
Ordenar por
user profile
Blake_Amazon
En respuesta a la publicación de Seller_hvvNUJjgodXWj

Hey @Seller_hvvNUJjgodXWj, the error message sounds like the module isn't available in Canada, but please go ahead and reach out to Seller Support on this!

-Blake

10
Sigue esta conversación para recibir notificaciones cuando haya nueva actividad
user profile
Blake_Amazon
En respuesta a la publicación de Seller_hvvNUJjgodXWj

Hey @Seller_hvvNUJjgodXWj, the error message sounds like the module isn't available in Canada, but please go ahead and reach out to Seller Support on this!

-Blake

10
user profile
Blake_Amazon
En respuesta a la publicación de Seller_hvvNUJjgodXWj

Hey @Seller_hvvNUJjgodXWj, the error message sounds like the module isn't available in Canada, but please go ahead and reach out to Seller Support on this!

-Blake

10
Responder
Sigue esta conversación para recibir notificaciones cuando haya nueva actividad