cuenta desactivada por rechazo de pago con tarjeta de credito al plan profesional
alguien me pordria ayudar, amazon desactivo mi cuenta por error en transaccion con tarjeta de credito para activar plan profesional, me pide recibos de agua, luz o gas pero no estan a mi nombre ya que es vivienda familiar, anexe los recibos y el documento de identidad de la persona titular de los recibos pero siempre me rechazan la apelacion, pido llamada de amazon pero me sale fallida.
cuenta desactivada por rechazo de pago con tarjeta de credito al plan profesional
alguien me pordria ayudar, amazon desactivo mi cuenta por error en transaccion con tarjeta de credito para activar plan profesional, me pide recibos de agua, luz o gas pero no estan a mi nombre ya que es vivienda familiar, anexe los recibos y el documento de identidad de la persona titular de los recibos pero siempre me rechazan la apelacion, pido llamada de amazon pero me sale fallida.
0 respuestas
Atlas_Amazon
Hello @Seller_1YqKw1NXfNdC9
Thank you for the information provided regarding the verification that you are having to complete. I understand that you do not have any bills in your own name due to them not being in your name. For this situation, our team will still require a utility bill for the verification to be completed. You can submit the bill for the address alongside an operation document such as an invoice. They must be submitted together with the information as it is in seller central.
If they are unable to verify your information or there are any discrepancies, then they will reject the submission. If they are unable to accept any of your bills, would you happen to have a business license that you could provide? If you have one, then you can submit this as well for verification. Our team will require either a utility bill or a business license to be able to complete verification.
If you have any additional questions or concerns regarding your situation, continue to refer here for support.
Best,
Atlas