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Seller_Y4sEF8Zgqnn0Q

ESTORNO DE COBRANÇA DA CONTA

BOM DIA!

A MINHA CONTA NÃO FOI ATIVADA E MESMO ASSIM VEIO COBRANDO O VALOR NO MEUU CARTÃO DE CREDITO, COMO POSSO SOLICITAR O REEMBOLSO DESSE VALOR, POIS TEM VARIOS MESES TENTANDO A ATIVAÇÃO DA LOJA E A AMAZON NÃO AUTORIZOU E MESMO ASSIM VEIO ME COBRANDO, ESSE É ABUSIRVO.

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Hello @Seller_Y4sEF8Zgqnn0Q,

Thank you for contacting Amazon Forums.

Please bear in mind that Amazon will not make any Monthly Subscription charge if account is not activated yet. In this case, you can follow the Help Page Switch to an Individual selling plan to make sure there will no be any charge to your credit card.

On the other hand, if you received charges for the Professional Plan and want the reimbursement, please do feel free to contact Selling Partner Support and have a call with them to help you, in case a reimbursement is required.

Sincerely, Jurgen_Amazon

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